Artykuł o druku i drukarkach

ep, albo oferujesz jakieś usługi "dla ludności". No bo jak to - fryzjer bez szyldu i wizytówek, albo sklep c ciuchami bez ulotek? Nie ma opcji To jest po prostu konieczność. Właściwie to określenie gadżety reklamowe jest nomen ome

Artykuł o druku i drukarkach Czasem trzeba oddać drukarkę lub kserokopiarkę do serwisu:

Ulotki, wizytówki, szyldy - tak, są potrzebne

Bez gadżetów reklamowych ani rusz. Zwłaszcza, jeśli prowadzisz jakiś sklep, albo oferujesz jakieś usługi "dla ludności". No bo jak to - fryzjer bez szyldu i wizytówek, albo sklep c ciuchami bez ulotek? Nie ma opcji To jest po prostu konieczność. Właściwie to określenie gadżety reklamowe jest nomen omen niewłaściwe. Nie chodzi o to, żeby zarzucać klientów ulotkami, czy wciskać im wizytówki. Dobrze, żeby dać ludziom znać, że tutaj, o tak - właśnie tutaj, jest nowy sklep z fajnymi ciuchami. Albo solarium. Albo sklep z winem. Albo... No, dopiszcie sobie cokolwiek.


Naprawić, czy kupić nowy?

Naprawa komputera bardzo często się opłaca. Zdarzają się takie awarie, że trudno stwierdzić co się tak naprawdę zepsuło. Jedną z częstszych problemow jest to, że komputer lub laptop się nie włącza. Przyczyną może być praktycznie wszystko - od banalnych problemów z zasilaczem, po poważne usterki na płycie głównej. Dlatego warto zanieść sprzęt do serwisu, ponieważ usterka może być banalna i niedroga w naprawie. Nawet jeśli nie mamy już gwarancji, ale za to nasz komputer sprawuje się jeszcze całkiem dobrze, to warto go serwisować,


Drukarnie online

Drukarnie internetowe zdobywają coraz więcej zwolenników, w sumie nic dziwnego kiedy coraz więcej handlu odbywa się przez internet właśnie. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie, ponieważ można od razu zniwelować błędy popełniane przez potencjalnych klientów przy składaniu zamówienia.

Często zdarza się, że prześlą zły plik w złym formacie, przy drukarni internetowej ten błąd jest wychwytywany jeszcze przez sam skrypt przyjmujący zamówienie. Oczywiście takie drukarnie mają też swoje wady, czyli brak możliwości zindywidualizowanego podejścia do klienta i jego potrzeb, no chyba, że trafimy naprawdę dobrą drukarnię.